Sayfalar

24 Eylül 2014 Çarşamba

Bir boynu bukuk cicek...

Bu yazi gecen hatta bi onceki yilin 5 Mayis'indan kalma, karalamisim ama yayinlamamisim.. Simdi uzerinden gectim de bu yilin 5 Mayis'i da bu laneti kiramadi.. :)

2013 'de bekledigim dogumgunu kutlamasi geldi mi, hayir o da gelmedi..

=========


Bugun 5 Mayis 2013... Benim icin lanetli bir gundur 5 Mayis.. Her sene mutlaka beni cok uzecek birsey olur.. Simdilik gunun ilk saatlerindeyiz ama bugun cok mutlu olacagim bir haber alarak bu lanetin bitmesini istiyorum..
Cunku her seferinde 5 Mayis ta aldigim bir haber berbat bir dogumgunu gecirmeme sebep oluyordu.. Bu yil degisecek bu icime doguyor..:)

Hidirellezmis yarin.. Bu gece dilekler gul dalina asilmali ya da gomulmeliymis ama sabahina da ordan alip denize atmak gerekiyormus.. Ilk defa gecen yil yapmistim bunu ama kimse bana alip suya atmak gerektigini soylemedi oyle kaldi dilegim.. Bi de tee derine gommustum kardesim bulup almasin diye.. Kendi elimle mahvetmisim dilegimi bi de diyorum bak gordun mu olmuyo..:)) Bu aksam dogrusunu yapayim..

Bu yil dogumgunum ve anneler gunu biraraya geliyor, hediye olayindan yirtmak icin biz birbirimize hediyeyiz bu sene annecim mi desem..:) Yok yok alayim bisi..

Pazar gunune denk geliyor, kucuklugumden beri dogumgunumun haftasonuna gelmesini hic sevmem.. Kucukken okulda gununde kutlayamazdim, hep ya bi gun once ya da bi gun sonra kutlardik.. Hersey gununde guzel ama.. Simdi de iki senedir haftasonuna geliyo sirkette gununde kutlayamiyorum.. Ciceklerim gelmiyor..:(

Bu yil da pazar, acaba pazartesiye sarkar mi.. Cicek gondersin ya da dogumgunumu kutlasin istedigim tek bir kisi var ama onun bundan haberi yok.. Buyuk ihtimalle de kutlamayacak zaten.. Dogru durust yuzume bile bakmiyo..uhuhuhuhu...
Dogumgunumu bile kutlamazsa artik yeni bir sayfa acarim ben de..:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder